در سال ۱۹۹۱ شرکت خودکار بیک ، یک راه حل جدید طراحی برای درخودکارهایش ارائه داد که تا امروز تقریبا اکثر مردم راجع به آن فکر نکرده اند: یک سوراخ کوچک در بالای کلاهک خودکارهای بسیار شناخته شده ی بیک که به (کریستال پن) معروف می باشند.
بیشتر مردم توجهی به این نو آوری نکردند. در عین حال تصمیم به استفاده از این طرح ، جان تعداد زیادی از کودکان را نجات داده است. طبق آمار : هرسال بیشتر از صد کودک. این امر برای بزرگسالان هم با تفاوت اندکی صادق بوده است.
بسیاری از بزرگسالان موقع حل مسئله یا زمانی که استرس بالایی دارند عادت دارند کلاهک خودکار را به دهان برند و بسیار اتفاق افتاده که کلاهک وارد حلق شود. در حالت طبیعی گیرکردن کلاهک خودکار در حلق میتواند سبب خفگی شود اما وجود سوراخ در سر کلاهک بیک باعث شده یک راه هوای باریک وجود داشته باشد تا زمانی که اورژانس از راه برسد.
به دنبال توجیهی که بیک برای ایجاد این سوراخ داشت و نجات کودکان به واسطه آن، باقی برندها هم به مرور همین اقدام را انجام دادند.این بار که خودکاری میخرید بد نیست برندی را تهیه کنید که حداقل به سلامت و نجات جان شما هم فکر کرده است.
تصمیمی که شرکت «بیک » اتخاذ کرد ، توسط انبوهی از دیگر تولید کنندگان خودکار ادامه پیدا کرد. چنانکه موسسه استاندارد انگلستان ، اصلاحیه هایی به موراد موجود در تولید این نوع از نوشت افزار ، اضافه کرد.
بنظر می رسد چنین ادعایی که « شما می توانید اثرات یک طرح خوب را بی واسطه دریافت کنید» در این مورد خاص ، بسیار صدق می کند.